Omnichannel

Omnichannel po polsku – drugie ogólnopolskie badanie sklepów internetowych i stacjonarnych

Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017,...
Jak zautomatyzować sprzedaż

Jak zautomatyzować sprzedaż?

Sprzedaż to gwarancja powodzenia działalności w firmie zarówno oferującej towary, ale też usługi. Okazuje się, że można ją zautomatyzować, nawet nie dysponując maszynami, które...
Jak kryptowaluty rewolucjonizują branżę finansową

Jak kryptowaluty rewolucjonizują branżę finansową?

Obecnie, za jej sprawą, rynek FinTech przeżywa prawdziwą rewolucję –  pod względem standardów bezpieczeństwa, przejrzystości i szybkości, rozwiązania przez nich proponowane są o wiele...
Elastyczny czas pracy

Przyszłość pracodawców? Elastyczność!

Niemal 2500 polskich firm zdecydowało się, jak dotąd, na wprowadzenie elastycznego czasu pracy – wynika z danych Państwowej Inspekcji Pracy. To o ponad 1000...

Polecane posty