Jeżeli coś zaczyna się dziać z naszym iPhonem to często zastanawiamy się jaki serwis będzie najlepszy, czy nie popełnimy błędu oddając go do któregoś z nich, albowiem nie każdy serwis wykona swoją usługę tak samo fachowo, a my nie chcielibyśmy przecież, przepłacić czy w rezultacie dostać nienaprawiony sprzęt. Nie jest to zatem taka prosta decyzja.

Odpowiadając na pytanie postawione w tytule, czym powinniśmy się kierować?

Powinniśmy:

  • kierować się nie tylko ceną, co zdziwi niektórych, nie należy wybierać koniecznie tej najniższej, albowiem ważniejsza jest jakość naprawy, a nie to za ile zostanie naprawiony nasz telefon,
  • przed oddaniem swojego iPhona do naprawy, poczytać np. opinie w Internecie o serwisie, któremu chcemy powierzyć naprawę; jeżeli nawet znajdziemy negatywne komentarze, nie należy się od razu zniechęcać, ważna jest ich ilość, jeżeli występują w zdecydowanej większości, to rzeczywiście coś może być nie tak z naprawą w danym miejscu,
  • sprawdzić, czy serwis próbuje wyjaśniać, ustosunkowywać się do niepochlebnych opinii, które pojawiają się w sieci oraz w jaki sposób robi to; jeżeli robi to w sposób niekulturalny, na siłę przekonuje do swoich racji bądź też kłóci się, to trzeba mocno się zastanowić; w przypadku, gdy pracownicy potrafią przyznać się do popełnionych błędów, odpowiedzi na niekorzystne komentarze są wyważone, a pomyłki wynagradzane, możemy być prawie pewni, że serwis ten jest godny zaufania (stwierdzone jest, że ludzie częściej piszą negatywne komentarze niż pozytywne i to one, a nie te na plus mówią o serwisie najwięcej, zatem trzeba zastanowić się nad nimi),
  • upewnić się czy serwis używa zamienników czy części oryginalnych (jeżeli nie jest to serwis autoryzowany), bowiem od tej kwestii zależeć będzie komfort pracy po naprawie z urządzeniem, na rynku znajduje się mnóstwo niedobrych zamienników np. z Chin, a zamontowanie ich w naszym sprzęcie wiąże się najczęściej z kłopotami; nie można jednak pochopnie wyciągać wniosków, są zamienniki, które są wysokiej jakości, należy jednak wtedy zapytać czy są one przetestowane i czy serwis ręczy za ich jakość,
  • sprawdzić jaką mamy możliwość oddania sprzętu, czy osobiście musimy go zawieźć do serwisu (musiałaby nam wtedy odpowiadać jego lokalizacja), czy istnieje np. możliwość usługi door-to door, która zostanie poniżej wyjaśniona.

Jaki serwis polecamy?

Telefony „zasługują” na to, by być serwisowane przez uczciwe i dobre serwisy. Nie warto kierować się tylko ceną – naprawa może być wtedy naprawdę kiepskiej jakości. Sprzęt musi wtedy w wielu sytuacjach powtórnie wrócić do naprawy, a my ponosimy większe koszty. Lepiej decydować się na sprawdzone serwisy, typu iSense. Serwis ten gwarantuje przeprowadzanie napraw przez wykwalifikowanych pracowników, jest z nimi zawsze kontakt. Charakteryzuje go wysoka kultura napraw, zawsze można na niego liczyć.

Serwis oferuje zarówno możliwość naprawy w systemie door-to-door (czyli zgłaszamy usterkę, kurier przyjeżdża do nas po zepsuty sprzęt, zawozi do serwisu, a gdy jest naprawiony, z powrotem go przywozi pod wskazany adres) bądź jeżeli chcemy osobiście odnieść sprzęt, to należy się udać na warszawski Mokotów bądź Śródmieście. Skontaktować się można z tym serwisem pod numerem + 48 505 427 072 (Mokotów) i + 48 504 806 905 (Śródmieście).