Nie sposób chyba znaleźć firmy, która nie marzy o tym, by jej produkty dotarły do jak największej liczby konsumentów. To te marzenia legły u podstaw sztuki, jaką stała się reklama we wszystkich jej formach. Wraz z pojawieniem się internetu firmy zyskały całą masę nowych kanałów przekazu, niedostępnych ich poprzednikom. Mimo to nie warto zapominać o tradycyjnych formach reklamy, takich jak plakaty, banery, billboardy czy szyldy. W uzyskaniu tą drogą wpływu na odbiorców pomoże firmom dobra drukarnia wielkoformatowa.
Szyld dobrej jakości – wizytówka firmy
Profesjonalnie przygotowana strona internetowa jest współcześnie absolutną koniecznością, by wywrzeć na klientach właściwe wrażenie. Prócz tego jednak wszystkie firmy, biura czy punkty usługowe, których działalność nie ogranicza się tylko do Sieci, muszą zadbać o odpowiedni wygląd swoich lokali. Tu szyld zewnętrzny lub duże, widoczne logo firmy liczy się jeszcze bardziej, niż wystrój biura – będzie w końcu tym, na podstawie czego klient wyrobi sobie zdanie, jeszcze zanim wejdzie do środka.
Elegancki, współgrający z działalnością firmy design szyldu to zadanie grafika, ale efekt końcowy zależy od poziomu wydruku, jakim zajmie się drukarnia wielkoformatowa. Szyld powinien pasować stylistycznie do okolicy, w jakiej został umieszczony, jednocześnie wyróżniając się na tyle, by nie pozostał niezauważony przez przechodniów. Należy umieścić na nim logo, najlepiej w prostej, nowoczesnej formie, pod spodem zaś krótką informację (2-3 słowa) o obszarze działalności firmy, jeśli nie jest on ewidentny. Nie można także zapomnieć o numerze telefonu – alternatywą jest podanie adresu mailowego czy adresu strony internetowej.
Banery i inne wydruki wielkoformatowe wykonuje drukarnia SUPRAPRINT
Plakaty, banery – sposób na zainteresowanie odbiorcy
Większość mieszkańców porusza się na co dzień po mieście stałymi, ustalonymi trasami – z pracy i do pracy, na zakupy czy po dzieci do przedszkola. Umieszczenie reklamy banerowej na ogrodzeniu lub ścianie budynku powoduje, że osoby te mimowolnie zauważają ją każdego dnia. Drukarnia wielkoformatowa z doświadczeniem nie tylko dostarczy firmie banerów, które przyciągną uwagę odbiorców, ale zatrudnia też specjalistów, którzy doradzą, gdzie najlepiej je umieścić, aby rezultatem stał się znaczny wzrost zamówień.
Podobnie można wykorzystać fakt utrudnień w ruchu miejskim w przypadku kierowców. Stojący w korku, znudzeni właściciele samochodów chętnie zajmą umysł innego rodzaju czynnością. Interesująca reklama na banerze znajdującym się na wysokości ich wzroku z pewnością odwróci ich uwagę od sytuacji, w której przymusowo się znajdują. Ta sama zasada działa w przypadku reklam na plakatach umieszczanych na przystankach autobusowych i tramwajowych – wpływają one zarówno na przejeżdżających kierowców, jak i na oczekujących pasażerów.