Aby zwiększyć sprzedaż musimy stosować szereg sztuczek technicznych i starać się przyciągnąć do nas klienta na każdy możliwy sposób. W zależności od branży i miejsca prowadzenia działalności, techniki te będą się od siebie różniły. Jeżeli prowadzimy działalność stacjonarną, na przykład w mieście lub centrum handlowym jednym z ważniejszych elementów, które wpłyną na sprzedaż jest witryna sklepowa. To od niej i tego jakie wywoła emocje często zależy to, czy klient zdecyduje się wejść do naszego sklepu i tym samym dokonać zakupu. Również źle zaprojektowana witryna może z kolei przynieść bardzo negatywne efekty i ‘”odstraszyć” klientów od naszej firmy, nawet na dobre.

Profesjonalny projekt witryny sklepowej – dlaczego warto?

Profesjonalni projektanci będą w stanie stworzyć prawdziwe dzieło sztuki, które jednocześnie będzie dla nas sprzedawało. Dzięki wykorzystaniu zarówno tradycyjnych metod zdobienia witryny i prezentacji produktów, jak również tych, które są możliwe dzięki dzisiejszym zdobyczom techniki, uzyskamy w pełni funkcjonalne rozwiązanie, które będzie przyciągało klientów każdego dnia i poprawiało naszą sprzedaż. Projekt witryny sklepowej to oczywiście pierwszy krok, ale nie jedyny. Takowa witryna będzie musiała być również wykonana zgodnie z tym projektem. Większość projektantów jest również w stanie wdrożyć dla nas swoją wizję.

Jak dziś tworzone są witryny?

W kwestii tworzenia witryn zmieniło się wiele. Przede wszystkim pojawiła się nowoczesna technologia audiowizualna, która jest w stanie nawet w pojedynkę przyciągać uwagę, a w połączeniu z wieloma innymi rozwiązaniami możemy stworzyć witrynę niemal idealną. Oczywiście pod warunkiem wynajęcia odpowiedniego specjalisty od ich projektomania. Oczywiście dzisiaj sięga się chociażby po ekrany LED, nowoczesne oświetlenie, a nawet efekty dźwiękowe, ale większość projektantów sięga również po klasykę i decyduje się na przykład na ustawienie manekina lub małej instalacji artystycznej, której celem jest przyciągnięcie uwagi.

Czy tworzenie witryny jest drogie?

Koszt wykonania całej witryny sklepowej może być niemały. To wynika przede wszystkim z dużej ilości prac koncepcyjnych, często wykonywaną pod dyktando działu PR danej firmy czy sklepu. Wdrożenie wykonanego projektu również bywa bardzo kosztowne, szczególnie gdy w grę wchodzą nowoczesne środki audiowizualne, które są bardzo drogie. Rozpiętość cenowa jest olbrzymia, dlatego też wiele dużych sieci sklepów czy punktów usługowych o sporym zasięgu często zatrudnia projektantów i wykonawców witryn na stałe.

Autor tekstu: https://www.windowstories.com.pl/